Mountain Trail Bike (MTB) di Bukit Cermin, Shah Alam


Pertandingan MTB telah diadakan pada Ahad 8 Mac 2009, menampilkan agak ramai contestant. Aku telah mengambil kesempatan utk pergi shooting di sana bersama rakan, Adli aka Pacak. Agak menarik pertandingan ini kerana dgn keadaan muka bumi yg agak licin, so para peserta nampaknye perlu lebih cekap. terbahagi kpd 3 bahagian, Junior, Senior dan Open. Aku yg sebelum ini hanya dpt melihat pertandingan in dr TV, mendapat peluang utk shoot LIVE di Shah Alam. Pertandingan bermula pukul 9 pg tp aku hanya sempat dtg pukul 10 pg, lewat biaselah kan Melayu. Wakakakaka. Nampak peserta bersungguh-sungguh mengawal basikal meskipun ade yg terjatuh, lambat sehingga peserta belakang dpt memintas. Agak sukar juga di beberapa kawasan yg nampak seperti terlalu licin. Menarik minat aku untuk bermain basikal Mountain Bike. Akan aku pergi lagi utk mengambil gambar jika ada peluang. utk lebih gambar korang bole tangok di sini.

No comments: