Apis & Arni







Wow .. gambar terbaru setelah hampir sebulan x upload. Anyway, aku agak penat tp berbaloi :D.
Couple yang " bagaikan pinang di belah dua " aku shoot utk 3 minggu berturut - turut walaupon pd mulanya aku agak kuarang berpuas hati dengan hasil pada majlis nikahnya. Hmm.. alhamdulillah aku shoot pki RAW format, boleh adjust exposure. Aku shoot majlis ni dibantu oleh Adli@Pacak dan Wan GiTn. Pembantu yang agak berbakat :).
Majlis Nikah diadakan di Taman Ibu Kota pd 23 hb Mei, di susuli dengan Majlis Sanding belah perempuan yang menggunakan konsep " Garden Wedding " pada 30hb Mei. Kemudian Majlis Lelaki diadakan di Dewan Tun Rahah,Menara yayasan Tun Razak aku dpt rasakan hangatnye suasana orang selatan " JOHOR " di Majlis Lelaki. Nasi Beriani Gam beb ! fuh .. Anyway gambar 2 diorang ini akan ku upload dgn banyak lagi.

No comments: