CUCI CUCI DAN CUCI

Terasa cam lama dah x update blog .. haha !!. aku tadi petang pegi cuci gambar kat Mines ... ade byk gile gambar nak kene cuci .. utk newcomers cam aku ni gambar 425 keping ni mmg gile banyak .. hampir sume aq edit .. pastu ni lak kene gi opis wat maintenance .. tertekan lak aku. Nak tolong colleague wat keje tp nampak gayanye aku jadi pak pacak je la .. hahaha .. surf nye surf termasuk plak mamat AG COCO nye blog .. power mamat ni main gitar .. MMG POWER.. kagum aku. HAHAHAHAHA ..

kepada mereka -mereka yg aku blom bg gambar ke frame ke .. sila tunggu yer.. gambar korang akan di hantar dlm mase terdekat especially pada cik Amy dan adik beradiknye .. :) sorry gambar korang lambat skit ... hmm ... aku dah jammed ni kat opis .. x tau nak wat aper. jd tester je la gamaknye .. fuih .. hmmm ... nak wat per ni erk .. td mase aq nak buka kat mines .. punyela penuh kat food court die .. pastu test gi sushi king lak ... dah masuk kuar balik .. cam x best jek buka makan sushi ... pastu gi san francisco pizza pon same gak .. siap dah nak order tuh .. pastu aku kuar .. last last buka minum air mango jek beli kat 7 E .. hhahahaha bengong ... akhirnye lps dah agak kosong skit food court baru la aku mkn .. itu pon makan mee hotplate jek ... ni sat lg sahur aku nak gi bantai makan kat azwath ... hahaha .. AZWATH korang tunggu ......

anyway ... aku harap by next year aku nye plan utk studio dan plan utk buat byk project indiependance berjalan ngan lancar .. hopefully ... AMIN !!

No comments: