Lampu Studio Dan Selamat Tahun Baru.





Selamat datang 2010 !!! woo hoo ... berakhir sudah 2009, dengan ini kite bukak buku baru. Ok this year, aku dan 2 org partnerku akan dikenali sbg " LAMPU STUDIO". Hehehehehe .. amacam ok x ?? Dengan bermulanya tahun baru ni .. dah lama aku x letak gambar, jadi aku letak gambar sempena permulaan tahun baru ni ....
Tahun lepas banyak job gambar wedding, baru memulakan tapak la katekan .. so aku admit byk kekurangan dr segi teknik, angle dan suasana nak kena hidupkan (POSE) .. so need a lot to learn this year. owh aku baru belik domain .. www.lampustudio.com .. hahaha.. skarang in process nak develop website. Mungkin akan mengambil masa sedikit tp aku nak die puas hati.. tgh dlm dilema !!! ..
Aku dgn harapan tahun ni lebih cemerlang dr tahun2 yg lepas .. AMIN .......... c u guys nanti. !!

No comments: